Na konci první světové války přinesl trh nové dětské kočárky. Většina rodičů měla kočárek s výjimkou nejchudších rodin, kteří si ho nemohli ještě dovolit.
Byly také přidány nové bezpečnostní prvky, jako větší kola, brzdy, hlubší kočárky a nižší, robustnější rámy. Plastová a pryžová kola byly také stále častěji nahrazovány nafukovacími a korbička se stříškou se vyráběla proutěná. Od roku 1950 byl kočárek nutností pro všechny nové rodiče.
V roce 1889 vznikl nový design kočárku na veřejné scéně. William Richardson patentoval první reverzibilní kočárek. Kočárky byly navrženy tak, aby sedátko bylo umístěno proti a po směru jízdy. Richardson také udělal konstrukční změny. Do té doby nemohla kolečka na kočárku jet samostatně. Jeho kočárek byl navržen s kloubem uprostřed, nápravy na kolech, aby se všechna čtyři kola nezávisle pohybovala. Jeho nový kočár byl schopen se otočit o plných 360 stupňů s větší lehkostí a zabíral menší prostor otáčení. Richardsonovi úpravy zvýšily manévrovací schopnosti kočárků. Tím vznikl funkční kočárek, díky němuž se odráží dnešní moderní kočárky.
Kočárky v 18. století byly vyrobeny ze dřeva nebo z proutí a držely pohromadě pomoci drahé mosaze. Ty byly někdy přímo zdobená umělecká díla. Modely byly pojmenovány jmény princezen a vévodkyň. Uveďme si například populární jména, jako Balmoral a Windsor.
V současné době v každé domácnosti s malým dítětem je více než pravděpodobné je dětský kočárek. Nicméně, byly časy, kdy byl kočárek považován za luxus a dovolila si ho pouze elitní společnost. Historie kočárků je starší, než první vyrobený automobil.
William Kent vyvinul současný kočárek v roce 1733. V roce 1733, vévoda z Devonshire požádal Kenta,